Back In Business, Money Is Beautiful.

Härligt väder idag ? :)

Ja väldigt fint faktiskt. :)
Dagen började klockan 10:00 när jag klev upp ur vår säng och tog mina byxor och gick ut och fortsatte på min stenfyrkant. Har ju så dåligt att göra så jag bestämde mig för att fixa upp en sådan, som man ska plantera blommor i.. =)


Jag det var svårare än vad det kanske ser ut som
att det skulle vara och bygga en sån där. :O


Det vart inte riktigt så bra som jag ville men det blev en fyrkant istället för en krokig stenhög som det var från början, synd bara att jag nästen klämde av mig fingrarna när jag höll på. En sten väger säker 15 kg, och siste stenen som skulle läggas tappade jag på mitt stanarns finger, det gjorde ont som tusen. Men men.. =)

Tänkte skriva lite om bebisen med. Den börjar bli stor nu, rumlar runt och har sig.
Är mindre än 3 månader kvar nu ,och det har gått väldigt fort. Man hinner inte förstå allt, magen växer mer och mer för varje dag, och därmed växer väl bebisen varje dag med.. =)
Ska åka till ikea nått tag här och handla grejer till våra rum, fixa så det blir lite mysigt. :)


Nathalie Jonsson.
All kärlek till dig..<3

Fick föresten pengar idag, inte någon stor summa, 900 kronor. Men Jag har fått ihop 2700 på 3 dagar nu.
Sköönt. :)
Skriver kanske några rader senare, klockan är ju bara 12:05 så det hinner väl hända nått mer roligt.:)


Simma lungt! =)


Kommentarer
Postat av: nathalie

längtar tills vi får åka iväg ^^

2009-06-24 @ 20:13:19
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0