Roll out the red carpet, the king is here... "Grammtik?"

Vet egentligen inte varför jag just bestämde mig för att göra ett försök till att börja blogga.
Detta är något helt nytt för mig, jag vet bara att man satt och skrev i det där som kallades "Dagboken" och sedan bytte namn till "Blogg" på lunar när man var yngre. Men det var ju som sagt ett tag sen, men jag ska göra ett försök här.



Det är ju så att jag ska bli pappa om några månader och mina dagar är i stort sätt helt urtömda på roliga saker att göra, men eftersom jag skaffar en blogg så får jag väl kanske lite mer att göra, kanske. Jag lovar inte att det blir en rolig blogg att läsa men jag ska göra mitt bästa ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0