The Hot Sun Have Melt My Ice-Cream.

Hej alla glada!

Nu Har jag såndär dötid över så jag kan passa på att skriva några rader. Min kära flickvän står och viker kläder och jag ligger i sängen och slappar, kanske inte håller sig inom ramarna för vårat jämnställda samhälle som vi lever i, desutom är hon gravid så jag vet inte hur det här ska sluta. ; )

men det är skönt och hon klagar inte, än så länge.

Haft en allmän skön dag faktiskt, vaknade i morse, klev upp och jag trodde att mina näthinnor skulle brännas bort, strålande solsken och 30 grader varmt. Klockan var 9:00 och jag hade lovat min kära syster att vi skulle ta en joggingtur, mycket trevligt, och mycket varmt. :)


Sen kom vi hem och såg att min andra syster Madde hade kommit för att hälsa på , hon hade med sig Liam och Zidd, så vi bestämmde oss för att åka och köpa lite glass, vart både glass och VattenMelon innan vi var klara.

Sen har vi inte hunnit så mycket mer, nu ligger jag som sagt här och myser lite, Nathalie fixar kläder.
Men snart ska vi gå upp och fortsätta våran dag, i solstolarna som står på gården. 

  
       Lille Zidd! :)               Pirren! :)

Simma Lungt, för nu sätter jag punkt.
          

    .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0