Praying for you .



Hej hej. =)


Nu har jag inte skrivit på liter mer än 3 månader, det är ungefär vad man kan förvänta sig av mig och mitt "bloggande". Strunt samma.

Nu är det ca 3 veckor kvar tills våran bebis kommer, lite pirrigt måste jag säga den får gärna komma nu om den vill, I'm ready. :D

Jag skriver det här mest för mig egen skull, så man kan kika tbx och se hur det var . :)

Nathalie är ju underbar och gnäller inte alls mycket, eller mindre än vad jag trott iaf . ;)
Jag längtar tills jag får visa upp lillen för alla, jag är ju redan stolt . :)

aja. :)

Får se om jag får nå ryck här sen och skriva lite.
Är ju som sagt inte lång tid kvar och dagarna går sagta, kan va skönt att få skriva av sig lite då . :)


http://www.youtube.com/watch?v=XZNEaTWxG_o

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du är fan den bästa jävla kille som finns. Gud vad jag älskar dig. Det finns inte ord för att beskriva :D:D <3

2009-09-02 @ 19:58:27
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0